Træningslejren i 2019 - Harzen

Hej alle medlemmer

Træningslejren i 2019 går til Wernigerode i Harzen,

fra torsdag den 23. maj til søndag den 26. maj.

Det er et meget bjergrigt område, med gode muligheder for at få boostet cykelformen i bjergene, inden stævnerne begynder og efter København maraton er vel overstået.

Afgang med færgen torsdag morgen, så vi kan nå til hotellet omkring middag og nå en god cykeltur om eftermiddagen.

Vi skal selv sørge for frokost og aftensmad, men Hotellet Alt Wernigeröder Hof ligger i en forholdsvis stor by, hvor der er mange gode spisesteder for enhver smag og pengepung.

(Stedet er anbefalet og benyttes af LFCK til deres træningslejre.)

Priser:

Dobbeltværelse 2.025 kr. pr person for 3 overnatninger, inkl. morgenbuffet.

(Hertil kommer 2,5 Euro pr. overnatning pr. person som udgørende kurafgift, betales kontant på stedet.)

Vi har valgt at leje et aflåst rum til cykelopbevaring som koster 750 kr. som deles mellem deltagerne.

Vi vil forsøge at arrangere fællestransport og transport af cykler, så vi får så få biler med færgen som muligt for at holde prisen for transport så lav som muligt. (Transportudgiften kendes og afregnes først umiddelbart inden afrejse)

Tilmelding på klubmodul senest 14. december og betaling af depositum 500 kr.

Restbeløbet skal betales 1. april 2019.

Vi forventer at dem der deltager på træningslejren møder op i fornuftig træningstilstand og ikke skal ud på cyklen for første gang.

Det er meget bjergrigt, så vi bliver delt op i grupper efter tempo. Gruppeinddelingen vil blive evalueret dagligt, så alle får mulighed at få boostet deres form mest muligt -)

Du er selvfølgelig velkommen til at invitere din partner med.

Med sportslig hilsen

Guldborgsund Triathlonklub